Koppelcode

Heb je een e-mail van ons gekregen met een koppelcode? Die heb je nodig als je met iemand anders een rekening wilt openen of als je een zakelijke rekening opent.

Zo werkt de koppelcode voor een gezamenlijke rekening

Als je samen met iemand anders een particuliere rekening wil openen, dan moet je allebei je eigen gegevens invullen en akkoord gaan met de voorwaarden. Als de één klaar is, sturen wij een e-mail met een koppelcode naar de tweede rekeninghouder. Met die koppelcode herkennen we je en koppelen we je aan de eerste rekeninghouder.

Heb je een koppelcode?

En kennen we je nog niet?  Met de SNS App kun je makkelijk jezelf identificeren en verder gaan met het openen van de gezamenlijke rekening. Ben je al klant bij ons? Ga dan naar het invullen van de koppelcode

Je leest het ook allemaal in de e-mail met de koppelcode.

Let op!

Heb je een koppelcode gekregen maar ben je helemaal niet van plan om een rekening te openen met iemand anders? Bel ons dan zo snel mogelijk via
030 – 633 30 00. Meer over Veilig bankieren

Koppelcode voor een zakelijke rekening

Als je een koppelcode krijgt voor een zakelijke rekening dan kun je jezelf in de SNS App identificeren.

Vragen

  • Heb je als mederekeninghouder de koppelcode niet gekregen of niet gebruikt? Dan krijg je 2 en 7 dagen na de aanvraag een herinneringsmail gestuurd met nog een keer (dezelfde) koppelcode.
  • Als de code niet (meer) werkt, dan kan dat komen doordat:

    • Deze koppelcode is 14 dagen geldig. Is de koppelcode verlopen? Open dan opnieuw gezamenlijk de rekening.
    • Ben je al klant? Let er dan op dat je inlogt met je eigen inlogmiddel.


    Kom je er niet uit? We helpen je graag in de SNS Winkel bij jou in de buurt. Vergeet niet je identiteitsbewijs mee te nemen.

Heb je een vraag?

Heb je een vraag?

Je kunt ons bellen, mailen of een app sturen. We denken graag met je mee.