Waarom kost een betaalrekening geld?
Altijd bij je geld
Achter de schermen zorgen we er elke dag voor dat je goed en veilig je geldzaken kunt regelen. Dat je altijd met je betaalpas kunt betalen als je in de supermarkt staat, bijvoorbeeld. En dat je bij- en afschrijvingen goed en snel worden verwerkt.
Klantenservice
Heb je een vraag over een overboeking of werkt je betaalpas niet meer? Dan wil je snel worden geholpen. Daarom staat er een goed bereikbare klantenservice voor je klaar. Telefonisch, via de mail, chat of app. Net waar je behoefte aan hebt.
Mijn SNS en de app
Eenvoudig zelf je geldzaken regelen, waar en wanneer je wilt. Onderweg op je telefoon. Of thuis op je computer. Dat kan met onze app en in Mijn SNS. Een team van specialisten is altijd bezig om deze online omgevingen veilig en storingsvrij te houden en te verbeteren.
Nieuwe ontwikkelingen
De technische ontwikkelingen in de financiële wereld staan niet stil. Denk aan ontwikkelingen als contactloos betalen of betalen met je mobiel. Met álle nieuwe trends meedoen, vinden we niet nodig. Maar ontwikkelingen die je betaalgemak écht een stuk makkelijk maken? Daar investeren we in.
Wet- en regelgeving
Europa en onze eigen overheid kijken altijd kritisch of er nieuwe wet- en regelgeving nodig is voor de financiële sector. Als dat zo is, zijn alle banken verplicht om hiermee aan de gang te gaan. Zoals het invoeren van IBAN. En PSD2: daarmee kun je andere bedrijven straks toegang geven tot je betaalrekening. Achter de schermen werkt een team hard om dit allemaal goed en veilig te regelen.