Klantvriendelijkheid SNS weer bekroond
15 mei 2024
SNS heeft de award ontvangen voor de derde plek in de ranglijst voor ‘Klantvriendelijkste bank van Nederland’. Dit werd bekend gemaakt door MarketResponse, die jaarlijks een groot onafhankelijk onderzoek uitvoert waarvan de resultaten gisteren zijn gepresenteerd.
Waardering voor onze persoonlijke aanpak
Voor Lonneke Hendrix, die bij SNS verantwoordelijk is voor het versterken van de klantrelaties, is dit een geweldige erkenning. Ze vertelt: 'We vinden het fantastisch om te zien dat klanten onze aandacht en persoonlijke aanpak waarderen. Bij SNS staat het contact met onze klanten altijd voorop, dat zit gewoon in ons DNA. Deze prijs laat zien dat deze aanpak werkt en gewaardeerd wordt.'
Drie Volksbankmerken op het podium
Ook ASN en RegioBank, die net als SNS onder de Volksbank vallen, doen het goed in het onderzoek. Met maar liefst 3 merken in de top 3 toont en bewijst de Volksbank haar sterke focus op klantrelaties. Marinka van der Meer, Chief Customer Officer van de Volksbank, is trots op deze prestatie en benadrukt het belang van de persoonlijke aanpak voor klanten.
Grootschalig onafhankelijk onderzoek
Het onderzoek van MarketResponse verzamelt jaarlijks zo'n 50.000 klantbeoordelingen over verschillende branches, waaronder de bankensector. Deze ranglijst bevestigt het belang dat klanten hechten aan zowel digitale dienstverlening als persoonlijk contact en advies bij hun bank.