Storingen

We doen ons best om te zorgen dat je altijd én overal online kunt bankieren. Met Mijn SNS of de SNS App. Maar soms is er een storing of krijg je een foutcode waardoor het even niet lukt.

Storing?

Heel vervelend als er een storing of probleem is waardoor je niet kunt internetbankieren. Of als de app en website niet of maar beperkt functioneren. Als er een storing is dan doen wij er alles aan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.  

Actuele informatie over een storing vind je op:

1) de inlogpagina van Mijn SNS
2) het inlogscherm van de SNS Mobiel Bankieren app
3) facebook enX (voorheen Twitter)

Goed om te weten: Ook op allestoringen.nl kun je checken of er een storing is en of een dienst beschikbaar is.  

Foutcode in de app

Soms krijg je een foutcode te zien in de app. Niet alle foutcodes los je op door het nog een keer te proberen.

Foutcode Probleem Oplossing
1 t/m 14, 60, 61, 702, 703, 508, 520, 702, 703, 801 t/m 816, 1004 en 403 Er is geen internetverbinding of deze is te zwak om een verbinding te maken. Zorg dat je een sterke internetverbinding hebt.
900 Probleem met het tonen van de betaalrekening. Bel ons: Onze medewerkers verhelpen dit graag voor je. van 8 tot 21 uur (ma tm vrij) en zaterdag van 9 tot 16 uur
504 De app is niet volledig gedownload. De app verwijderen en opnieuw downloaden is de enige remedie.

Andere foutcodes? Check dan eerst of er een storing is. Op het moment dat de storing verholpen is, zal de foutcode in veel gevallen ook weg zijn.

Is er geen storing (meer), maar blijft de foutcode terugkomen? Bel ons dan.