Storingen
Storing?
Heel vervelend als er een storing of probleem is waardoor je niet kunt internetbankieren. Of als de app en website niet of maar beperkt functioneren. Als er een storing is dan doen wij er alles aan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Actuele informatie over een storing vind je op:
1) de inlogpagina van Mijn SNS
2) het inlogscherm van de SNS Mobiel Bankieren app
3) facebook enX (voorheen Twitter)
Foutcode in de app
Soms krijg je een foutcode te zien in de app. Niet alle foutcodes los je op door het nog een keer te proberen.
Foutcode | Probleem | Oplossing |
---|---|---|
1 t/m 14, 60, 61, 702, 703, 508, 520, 702, 703, 801 t/m 816, 1004 en 403 | Er is geen internetverbinding of deze is te zwak om een verbinding te maken. | Zorg dat je een sterke internetverbinding hebt. |
900 | Probleem met het tonen van de betaalrekening. | Bel ons: Onze medewerkers verhelpen dit graag voor je. van 8 tot 21 uur (ma tm vrij) en zaterdag van 9 tot 16 uur |
504 | De app is niet volledig gedownload. | De app verwijderen en opnieuw downloaden is de enige remedie. |
Andere foutcodes? Check dan eerst of er een storing is. Op het moment dat de storing verholpen is, zal de foutcode in veel gevallen ook weg zijn.
Is er geen storing (meer), maar blijft de foutcode terugkomen? Bel ons dan.