Mijn SNS aanvragen
Hoe doe je dit?
- Ben je rekeninghouder? Vul dan je eigen rekeningnummer in.
- Ben je geen rekeninghouder maar wettelijk vertegenwoordiger, gemachtigde of bewindvoerder? Vul dan het rekeningnummer in waarop je gemachtigd bent.
- Vraag je Mijn SNS aan voor je kind? Vul dan zijn of haar gegevens in.
Heb je een rekening of hypotheek bij ons?
Zoek alvast je rekeningnummer van je betaalrekening, spaarrekening of hypotheek.
Heb je een verzekering bij ons?
Zoek alvast je polisnummer. Deze vind je op je laatste polisblad.
Mijn SNS aanvragen voor verzekeringen
Staat je rekening of hypotheek niet in Mijn SNS?
Als je een rekening mist in Mijn SNS hoef je niet weer Mijn SNS aan te vragen. Controleer in Mijn SNS op je 'Overzicht' of de rekening wel of niet getoond wordt.
Staat je rekening daar niet tussen? Kijk dan in Mijn SNS of je rekening misschien op ‘verbergen’ staat> Je checkt het in “Zelf regelen’> ‘Weergavevoorkeuren’> Rekening verbergen. Gebruik je de app? Dan check je het via de link ‘Overzicht aanpassen’ onderaan je overzicht.
Goed om te weten: je ziet alleen rekeningen waar je rekeninghouder, wettelijk vertegenwoordiger of gevolmachtigde van bent. Ben je dat nog niet?
Hulp nodig of vragen?
Bel ons: 030 - 633 30 00. We zijn op werkdagen bereikbaar van 8 tot 21 uur en op zaterdag van 9 tot 16 uur. Of kom langs in een SNS Winkel.
Nu mijn SNS aanvragen