Mijn digipas geeft een melding
Andere problemen met je digipas
Fail 1, 2, 3 of 4
Je hebt 1, 2, 3 of 4 keer de verkeerde code ingevoerd. Probeer het nog een keer. Na 5x zie je LOCK PIN en 7 cijfers staan. Vraag daarna een deblokkeringscode aan.
Fail 5 of een 7-cijferige code en de melding LOCK PIN
Je digipas is geblokkeerd. Je kunt hem alleen deblokkeren met een code die je van ons krijgt.
Disabled, 00000 of het serienummer van je digipas
Je digipas is niet meer te gebruiken. De digipas wordt langzaam maar zeker vervangen door andere inlogmiddelen, zoals de SNS Mobiel Bankieren app en QR-code. Klanten krijgen al een tijdje geen digipas meer en ook als bestaande klant kun je alleen in bepaalde gevallen een nieuwe digipas aanvragen.
Batt 1, 2, 3, 4, 5, of Batt low
De batterij van je digipas is bijna leeg. De digipas wordt langzaam maar zeker vervangen door andere inlogmiddelen, zoals de SNS Mobiel Bankieren app en QR-code. Klanten krijgen al een tijdje geen digipas meer en ook als bestaande klant kun je alleen in bepaalde gevallen een nieuwe digipas aanvragen.
IPIN
Je digipas is nog niet geactiveerd. Lees hoe je je digipas activeert met je activeringscode.
Button
De melding 'button' betekent dat een van de knopjes vast zit. Probeer het knopje los te krijgen. Werkt dit niet? Dan is de digipas meestal niet meer te gebruiken. De digipas wordt langzaam maar zeker vervangen door andere inlogmiddelen, zoals de SNS Mobiel Bankieren app en QR-code. Klanten krijgen al een tijdje geen digipas meer en ook als bestaande klant kun je alleen in bepaalde gevallen een nieuwe digipas aanvragen.