Mijn digipas geeft een melding

Andere problemen met je digipas

Fail 1, 2, 3 of 4

Je hebt 1, 2, 3 of 4 keer de verkeerde code ingevoerd. Probeer het nog een keer. Na 5x zie je LOCK PIN en 7 cijfers staan. Vraag daarna een deblokkeringscode aan.

Fail 5 of een 7-cijferige code en de melding LOCK PIN

Je digipas is geblokkeerd. Je kunt hem alleen deblokkeren met een code die je van ons krijgt.

Deblokkeringscode aanvragen

Oeps! Geen video

Je kunt de video over dit onderwerp niet kijken omdat je een vereiste cookie hebt uitgeschakeld. Toch zien?
Kies een andere cookie-instelling
Of kijk deze video op youtube.com

Disabled, 00000 of het serienummer van je digipas

Je digipas is niet meer te gebruiken. De digipas wordt langzaam maar zeker vervangen door andere inlogmiddelen, zoals de SNS Mobiel Bankieren app en QR-code. Klanten krijgen al een tijdje geen digipas meer en ook als bestaande klant kun je alleen in bepaalde gevallen een nieuwe digipas aanvragen.

Batt 1, 2, 3, 4, 5, of Batt low

De batterij van je digipas is bijna leeg. De digipas wordt langzaam maar zeker vervangen door andere inlogmiddelen, zoals de SNS Mobiel Bankieren app en QR-code. Klanten krijgen al een tijdje geen digipas meer en ook als bestaande klant kun je alleen in bepaalde gevallen een nieuwe digipas aanvragen.

IPIN

Je digipas is nog niet geactiveerd. Lees hoe je je digipas activeert met je activeringscode.

Digipas activeren

Button

De melding 'button' betekent dat een van de knopjes vast zit. Probeer het knopje los te krijgen. Werkt dit niet? Dan is de digipas meestal niet meer te gebruiken. De digipas wordt langzaam maar zeker vervangen door andere inlogmiddelen, zoals de SNS Mobiel Bankieren app en QR-code. Klanten krijgen al een tijdje geen digipas meer en ook als bestaande klant kun je alleen in bepaalde gevallen een nieuwe digipas aanvragen.