Beveiligingscode niet gekregen
Andere problemen met je digicode
Geen e-mail gezien?
Het komt wel eens voor dat een e-mail van SNS in je map ongewenste e-mails (spam) terecht komt. Heb je daar al gekeken?
Geen beveiligingscode gekregen?
Heb je geen beveiligingscode ontvangen in een sms of spraakbericht na het invullen van je gebruikersnaam en wachtwoord? Dan is er iets misgegaan. Probeer het voor de zekerheid opnieuw. Klik op het inlogscherm in Mijn SNS op de link ‘Ontvang een nieuwe code’.
Werkt dit niet?
Krijg je nog steeds geen beveiligingscode? Dan kan het zijn dat we geen of een onjuist telefoonnummer van je hebben. Check of je telefoonnummer nog klopt.
Goed om te weten: log sneller, makkelijker en net zo veilig in met de SNS App en ga naar ‘Contactgegevens’. Heb je de app nog niet? Download 'm snel.
Klopt je nummer, maar krijg je toch geen sms of spraakbericht met een beveiligingscode? Misschien heb je geen bereik met je telefoon. Of heb je een buitenlands nummer dat niet wordt herkend door onze provider.
Gebruik dan de SNS App om in te loggen of probeer het later nog eens.