Je verzekering opzeggen

Iets anders opzeggen

Je verzekering zeg je op in Mijn SNS, met een online formulier óf telefonisch.

In veel gevallen hoef je je verzekering niet op te zeggen, maar kun je hem aanpassen. Bijvoorbeeld als je je verzekering wilt uitbreiden, je verhuist of je gezinssituatie verandert.

Je past je verzekering snel en eenvoudig aan in Mijn SNS. Heb je geen Mijn SNS? Bel ons dan op: 030 - 633 30 00. We helpen je graag met het aanpassen van je verzekering. Op werkdagen van 8 tot 21 uur en op zaterdag van 9 tot 16 uur. Of kom langs in een SNS Winkel.

Mijn SNS

Je kunt je verzekering opzeggen in Mijn SNS. Dat werkt zo:

  • Log in op Mijn SNS

  • Ga naar ‘Zelf regelen’

  • En kies voor ‘Verzekering opzeggen’

Direct naar Mijn SNS

Online formulier

Geen Mijn SNS? Vul dan het online formulier in.

Nu verzekering opzeggen

Telefonisch

Liever telefonisch opzeggen? Bel ons dan op 030 - 633 30 00. Op werkdagen van 8 tot 21 uur en op zaterdag van 9 tot 16 uur. Of kom langs in een SNS Winkel.

Verzekering van een overledene opzeggen

Een overlijden meld je via onze nabestaandendesk. Hierna ontvang je een Opdrachtformulier van onze nabestaandendesk. Als je het Opdrachtformulier hebt ingevuld, gaan we vervolgens voor je aan de slag. Had de overledene een verzekering en wil je deze behouden? Dan neemt Nationale-Nederlanden contact met je op om dit samen te regelen.

Goed om te weten: Het Opdrachtformulier is een document waarin de erfgenaam, executeur of gevolmachtigde aangeeft wat er met de producten van de overledene moet gebeuren.