Waarom een spaarrekening bij SNS?
Sparen wordt ons in Nederland vaak al met de paplepel ingegoten. Een goede gewoonte, want zo zorgen we voor een appeltje voor de dorst. Geld opzij zetten blijft belangrijk: een goede spaarbuffer geeft zekerheid en vrijheid. En minder stress als er iets stuk gaat. Daarnaast heb je misschien nog dromen om waar te maken of wil je het voor straks goed regelen.
Waarom zou je kiezen voor sparen bij ons?
We vinden het belangrijk dat je op een makkelijke manier geld opzij kunt zetten voor morgen en voor later. Sparen bij ons is sparen op een manier die bij jou past. Of je nu geld opzij zet voor jezelf of samen, voor je kinderen of kleinkinderen.
Uniek is dat je bij ons niet alleen een vast bedrag per bijvoorbeeld maand kunt sparen, maar ook kunt sparen wat je per maand over hebt. Zo spaar je al snel ongemerkt een hoop bij elkaar! Automatisch (rest)sparen regel je in Mijn SNS als je een SNS betaalrekening hebt of neemt.
Spaar je voor iets groots? Of voor iets in de toekomst? In de app maak je heel makkelijk voor elk spaardoel een ander spaarpotje aan. Zo weet je meteen wat je nog nodig hebt voor die fantastische vakantie of die noodzakelijke reparatie aan je auto.
Zilvervloot Sparen voor je (klein)kinderen
Sparen voor je kinderen of kleinkinderen? Dat doe je natuurlijk met Zilvervloot: de ouderwetse spaarrekening waarop kinderen op hun 18e verjaardag een bonus tot 1% krijgen over de inleg die dan nog op de rekening staat.
Kies een spaarrekening die bij je past
Makkelijk en compleet bankieren
Je geldzaken regelen moet makkelijk zijn en alles moet goed werken. Neem onze SNS Mobiel Bankieren app en Mijn SNS.
Sparen in Mijn SNS en de app
Een nieuwe spaarrekening openen, in één oogopslag zien hoeveel je gespaard hebt en digitale spaarpotten aanmaken. Het kan allemaal met Mijn SNS en de app.
Gericht sparen met je eigen spaarpotten
Regel het zelf in Mijn SNS
Mijn SNS is je persoonlijke overzichtspagina. Daarin kun je niet alleen internetbankieren, maar kun je ook een rekening aanvragen of zelf dingen aanpassen. Daar hoef je je huis niet voor uit!
Mijn SNS werkt (bijna) altijd
Gemiddeld kun je maar een paar uur per maand niet internetbankieren. Meestal is dat ’s nachts omdat we dan ons onderhoud plannen. Vaak doet de mobiel bankieren app het dan wel! Storingen komen bij ons bijna niet voor.
Beschikbaarheid online bankieren
Handig, maar is het ook veilig?
We doen er alles aan om online bankieren veilig te maken. We geven regelmatig tips om je bankzaken te beschermen.
Lees meer over veilig bankieren
We zijn er voor je
Heb je een vraag? Bij ons hoef je nooit lang op een antwoord te wachten. Als je ons belt, krijg je meteen een medewerker aan de lijn: je komt dus niet eerst in een keuzemenu.
Stuur ons een bericht
Wil je een vraag, suggestie of opmerking doorgeven aan ons? Dat kan ook via X (voorheenTwitter), Facebook of WhatsApp (06 -13 19 22 66). Het webcareteam beantwoordt je vraag snel. Iedere werkdag van 8 tot 21 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.
Of kom langs
Je kunt ook even binnenlopen bij een SNS Winkel. Met bijna 200 vestigingen is er vast een in de buurt. Onze winkelmedewerkers weten alles van de producten die je hebt. Zit je bijvoorbeeld even vast met internetbankieren, dan helpen we je er stap voor stap doorheen.
Vind een winkel bij jou in de buurt