Schade Opstalverzekering

Heb je schade aan je huis, zoals een kapotte ruit of een lekkage? Meld je schade.

Direct naar Mijn SNS

Andere schade melden

Op je polis staat wat je hebt verzekerd en welke voorwaarden voor jou gelden. Bekijk de voorwaarden van de SNS Opstalverzekering.

Goed om te weten: Wil je ook schade melden bij je SNS Inboedelverzekering? Dat hoeft niet apart. Dat kan meteen mee in de schade die je meldt bij je SNS Opstalverzekering.

Kapotte ruit? Laat 'm meteen repareren

Heb je een kapotte ruit en is je ruitschade verzekerd? Dan kun je 24/7 bellen met Uniglas: 088-8640004. Uniglas maakt de noodvoorziening en de ruit. De reparatiekosten worden door de verzekering vergoed.

Mijn SNS

Je meldt je schade snel en eenvoudig in Mijn SNS. Dat werkt zo:

  • Log in op Mijn SNS
  • Ga naar ‘Verzekeren’
  • Selecteer de verzekering waarvoor je schade wilt melden
  • En kies onder ‘Zelf regelen’ voor ‘Schade melden’

Direct naar Mijn SNS

Gebruik je de SNS App? Dan kun je ook via de app je schade melden: makkelijk én snel!

Geen Mijn SNS?

Vraag Mijn SNS dan aan en profiteer van de voordelen van online schade melden:

  • veilig, gemakkelijk en snel
  • je hoeft niets meer met de post op te sturen
  • je bent niet gebonden aan kantoortijden en kunt je schade 24/7 doorgeven

Mijn SNS aanvragen

Hulp nodig?

  • Vragen? Bel ons: 030 - 633 30 00. We zijn op werkdagen bereikbaar van 8 tot 21 uur en op zaterdag van 9 tot 16 uur. Of kom langs in een SNS Winkel.

Schade doorgegeven, en nu?

  • Is de schade groot of ingewikkeld? Dan wordt soms een deskundige ingeschakeld.
  • Heeft de verzekeraar meer informatie nodig? Dan hoor je dat vanzelf.
Wat te doen bij schade?

Wat te doen bij schade?

Schade aan je inboedel of woonhuis? Bijvoorbeeld een kapotte ruit, een lekkage of is er ingebroken? Lees wat je het beste kunt doen.