Zakelijke spaarrekening of zakelijk deposito opheffen

Ik wil iets anders opheffen

Checklist voordat je opheft

  • Het is slim om vóór het opheffen je bij- en afschrijvingen te downloaden. De rekening verdwijnt namelijk uit Mijn SNS Zakelijk en de app.
  • We maken het geld op je spaarrekening of deposito over naar de tegenrekening die bij ons bekend is.
  • Beëindig je een deposito voor het einde van de looptijd? Dan betaal je 1,25% boeterente per niet volgemaakt spaarjaar. De boete is maximaal 4,5%. Lees meer in de voorwaarden.

Dit heb je nodig

  • Het KvK-nummer (Je vindt hem op kvk.nl).
  • Naam, adres, e-mailadres en geboortedatum van de rechtsgeldig vertegenwoordigers.
  • Een kopie van het identiteitsbewijs van alle rechtsgeldig vertegenwoordigers.

Een veilige kopie van je identiteitsbewijs

Om zeker te weten dat jij degene bent die iets wil aanpassen, vragen we om een kopie van je identiteitsbewijs.

Zo maakt je een veilige kopie en is je privacy beschermd:

  • Maak in de kopie je burgerservicenummer onleesbaar, ook de cijfers onderaan.

  • Maak je pasfoto onzichtbaar

  • Zet op de kopie dar die voor ons is bedoeld en de datum waarop je de kopie afgeeft

  • Als je identiteitsbewijs een pas is, maak dan alleen een kopie van de voorkant

Je kan ook een kopie van jeidentiteitsbewijs maken met de KopieID app van de Rijksoverheid

Printen en opsturen

Print het ingevulde formulier en onderteken het. Stuur het samen met een kopie van je identiteitsbewijs en aanvullende informatie naar ons op.

Zijn er meerdere rechtsgeldig vertegenwoordigers? Laat het formulier dan ook door een tweede rechtsgeldig vertegenwoordiger ondertekenen. Stuur een kopie van het identiteitsbewijs van alle rechtsgeldig vertegenwoordigers mee.

Is het identiteitsbewijs een pasje? Kopieer dan alleen de voorkant.

Hoe lang duurt het ongeveer?

We heffen de rekening binnen 5 werkdagen op.

Opheffen