Gemachtigde wijzigen

Wil je iemand anders toegang geven tot je SNS Zakenrekening? Of wil je de toegang van een gemachtigde juist stopzetten? Dat regel je op deze pagina. Ook kun je meteen een extra betaal- en digipas aanvragen.


Goed om te weten
Als je een SNS ZZP Rekening hebt kun je geen gemachtigden toevoegen. Wil je iemand anders toegang geven tot je zakelijke rekening? Dan kun je je rekening omzetten naar een SNS Zakenrekening.

Welk formulier heb je nodig?

1. Wil je een gemachtigde toevoegen of verwijderen aan je zakelijke rekening? Dat duurt ongeveer 3 werkdagen. Gebruik dit formulier:

2. Ben je bewindvoerder en wil je een gemachtigde toevoegen of verwijderen? Gebruik dan dit formulier:

3. Wil je de gegevens aanpassen van een gemachtigde die geen klant bij ons is? Gebruik dan dit formulier.

Zo wijzig je de gemachtigde

  • Vul het formulier hieronder in en print het. Je kunt per formulier 1 gemachtigde toevoegen en 1 gemachtigde verwijderen.
  • Onderteken het formulier. Let op: de rechtsgeldig vertegenwoordiger(s) moeten het formulier ondertekenen.
  • Stuur het formulier naar ons op met een kopie van het identiteitsbewijs van de nieuwe gemachtigden.
  • Heeft de gemachtigde al een rekening bij de SNS, dan hoeft hij geen kopie ID mee te sturen.

Zo maak je een veilige kopie en is je privacy beschermd:

  • Maak in de kopie je burgerservicenummer onleesbaar, ook in de cijfers onderaan.
  • Maak je pasfoto onzichtbaar.
  • Zet op de kopie dat die voor ons is bedoeld en de datum waarop je de kopie afgeeft.
  • Als je identiteitsbewijs een pasje is, maak dan alleen een kopie van de voorkant.

Je kunt ook een kopie van je identiteitsbewijs maken met de KopieID app van de Rijksoverheid

Gebruik je de SNS App? Denk er dan aan dat je app niet meer kunt gebruiken als je een tweede digipas aanvraagt voor Mijn SNS Zakelijk. Lees meer

Iets anders wijzigen?

Wil je iets anders wijzigen?

Veel van je bedrijfsgegevens pas je makkelijk online aan.

Wil je de adresgegevens van een gemachtigde wijzigen? Als hij klant bij ons is, regelt hij het makkelijk zelf in Mijn SNS. Is hij geen klant bij ons? Gebruik dan het formulier 'Adres gemachtigde wijzigen'.

Mailen of per post

Mail een scan van het formulier en de identiteitsbewijzen naar zakelijkebevoegdheid@sns.nl.

Of stuur alles met de post naar:

SNS Klantenservice
Antwoordnummer 6261
3500 VC Utrecht

Een postzegel is niet nodig.

Een zakelijke vraag?

Een zakelijke vraag?

Neem contact met ons op. We helpen je graag.