Gemachtigde wijzigen
Goed om te weten
Als je een SNS ZZP Rekening hebt kun je geen gemachtigden toevoegen. Wil je iemand anders toegang geven tot je zakelijke rekening? Dan kun je je rekening omzetten naar een SNS Zakenrekening.
Welk formulier heb je nodig?
1. Wil je een gemachtigde toevoegen of verwijderen aan je zakelijke rekening? Dat duurt ongeveer 3 werkdagen. Gebruik dit formulier:
2. Ben je bewindvoerder en wil je een gemachtigde toevoegen of verwijderen? Gebruik dan dit formulier:
3. Wil je de gegevens aanpassen van een gemachtigde die geen klant bij ons is? Gebruik dan dit formulier.
Zo wijzig je de gemachtigde
- Vul het formulier hieronder in en print het. Je kunt per formulier 1 gemachtigde toevoegen en 1 gemachtigde verwijderen.
- Onderteken het formulier. Let op: de rechtsgeldig vertegenwoordiger(s) moeten het formulier ondertekenen.
- Stuur het formulier naar ons op met een kopie van het identiteitsbewijs van de nieuwe gemachtigden.
- Heeft de gemachtigde al een rekening bij de SNS, dan hoeft hij geen kopie ID mee te sturen.
Zo maak je een veilige kopie en is je privacy beschermd:
- Maak in de kopie je burgerservicenummer onleesbaar, ook in de cijfers onderaan.
- Maak je pasfoto onzichtbaar.
- Zet op de kopie dat die voor ons is bedoeld en de datum waarop je de kopie afgeeft.
- Als je identiteitsbewijs een pasje is, maak dan alleen een kopie van de voorkant.
Je kunt ook een kopie van je identiteitsbewijs maken met de KopieID app van de Rijksoverheid
Iets anders wijzigen?
Wil je iets anders wijzigen?
Veel van je bedrijfsgegevens pas je makkelijk online aan.
Wil je de adresgegevens van een gemachtigde wijzigen? Als hij klant bij ons is, regelt hij het makkelijk zelf in Mijn SNS. Is hij geen klant bij ons? Gebruik dan het formulier 'Adres gemachtigde wijzigen'.
Mailen of per post
Mail een scan van het formulier en de identiteitsbewijzen naar zakelijkebevoegdheid@sns.nl.
Of stuur alles met de post naar:
SNS Klantenservice
Antwoordnummer 6261
3500 VC Utrecht
Een postzegel is niet nodig.