Klacht indienen als zakelijke klant
Hoe dien je een klacht in?
Je kunt je klacht op verschillende manieren aan ons doorgeven:
- Bel ons: 030 - 633 30 02.
- Kom langs in een SNS Winkel.
- Vul het klachtenformulier in.
Wat doen we met je klacht?
Als je een klacht hebt ingediend, gaan we op zoek naar een goede oplossing. Soms kunnen we je klacht meteen oplossen. Lukt dat niet, dan zetten we je klacht door binnen SNS. Je krijgt binnen 10 dagen een inhoudelijke reactie. Kunnen we je klacht niet oplossen? Dan leggen we altijd uit waarom.
Niet tevreden met onze reactie?
Ben je niet tevreden met de reactie op je klacht? Dan kun je binnen 3 maanden nadat je reactie van ons hebt gekregen in beroep gaan. Daarvoor dien je je klacht opnieuw in bij de afdeling Beroepszaken met het Klachtenformulier Beroepszaken.
Afdeling Beroepszaken
De afdeling Beroepszaken bekijkt de reactie die we je eerder hebben gegeven en beoordeelt je klacht opnieuw.
We doen ons best om je binnen 30 dagen een inhoudelijke reactie te geven. Duurt het langer? Dan laten we dat aan je weten.
Het KiFiD
Ben je niet tevreden met de reactie die je hebt gekregen van afdeling Beroepszaken? Als je financiering onder de Gedragscode Kleinzakelijke Financiering valt, kun je met je klacht ook naar het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Doe dit wel binnen 3 maanden na de definitieve uitspraak van de afdeling Beroepszaken. Als je financiering onder de gedragscode valt, staat dit in je kredietovereenkomst.
Goed om te weten
Valt je financiering niet onder de Gedragscode Kleinzakelijke Financiering? Dan kun je met je klacht niet naar het KiFiD. Wel naar de rechter.
Kijk voor meer informatie op kifid.nl of neem contact op:
KiFiD Postbus 93257
2509 AG DEN HAAG
T: 070 - 333 89 99
I: kifid.nl