Nieuw Mijn SNS Zakelijk - SNS Bank

Mijn SNS Zakelijk is vernieuwd. Alle onderdelen zijn verbeterd en klaar voor gebruik. Het is nu een stuk overzichtelijker, stabieler en Spaarpotten is toegevoegd als nieuwe, handige functie. Ontdek het snel in Mijn SNS of lees er hieronder alvast meer over! Na de eerste keer inloggen krijg je een uitleg over wat je waar kunt regelen.

Handiger in gebruik

Het gebruik is simpeler gemaakt. Ga je bijvoorbeeld geld overboeken? Dan zie je alleen de dingen die daarmee te maken hebben. Het uitgebreide menu is vervangen door een zoekfunctie en onder ‘Snel naar’ vind je functies die je vaak gebruikt. Ook krijg je handige tips.

Dit is nieuw in Mijn SNS Zakelijk

1. Je overzicht

Al je producten staan hier bij elkaar, zoals je op de afbeelding hierboven kunt zien. Zo zie je in 1 oogopslag hoe je rekeningen, hypotheek, verzekeringen en leningen ervoor staan.

Wat kun je doen op je overzichtspagina?

  • de weergave aanpassen naar jouw voorkeur
  • makkelijker zoeken met de zoekfunctie in het menu
  • geld overboeken
  • een betaalverzoek versturen
  • belangrijke meldingen en handige tips lezen. Bijvoorbeeld als er een bericht voor je klaarstaat, of als er een overboeking of incasso is geweigerd.

2. Je rekeningoverzicht

Het zoeken en downloaden van bij- en afschrijvingen doe je makkelijk via de zoekfunctie op je rekeningoverzicht in het tabblad ‘Bij en af’. Onder ‘Kijk vooruit’ zie je de ingeplande overboekingen en incasso’s. Bij het tabblad ‘Details’ vind je meer gegevens over je rekening, zoals je opgebouwde rente en productvoorwaarden. Ook kun je er verschillende dingen online zelf regelen. Deze mogelijkheden vind je ook direct in het hoofdmenu onder ‘Zelf regelen’.

Nieuw: Spaarpotten voor spaarrekeningen

Nieuw zijn de spaarpotten bij je spaarrekening. Hiermee maak je eenvoudig spaarpotten aan met een spaardoel of einddatum. Klik op een spaarpot om meer details te zien.

3. Zelf regelen

Je regelt steeds meer online. Onder 'Zelf regelen' in het menu zie je wat je allemaal kunt instellen, aanpassen en aanvragen. Overzichtelijk op 1 plek bij elkaar. Dit kun je er bijvoorbeeld doen:

  • Voor je rekeningen zaken bekijken en regelen. Denk aan je adresboek aanpassen, ingeplande overboekingen en betaalverzoeken bekijken, je saldo automatisch aanvullen, betaalbatches versturen of incasso’s bekijken en blokkeren.
  • Je overboeklimieten aanpassen, opdrachtgeschiedenis checken of toegang voor andere partijen regelen onder Veiligheid en Toegang.
  • Seintjes instellen voor als bijvoorbeeld een overboeking is geweigerd of je saldo boven of onder een bepaald bedrag komt.
  • Je contactgegevens aanpassen.
  • Documenten bekijken en downloaden

Vragen over nieuwe Mijn SNS Zakelijk

Hoe kun je de nieuwe Mijn SNS Zakelijk gebruiken?.

Je hoeft niets extra te doen om de nieuwe omgeving te gebruiken. Je komt vanzelf op de vernieuwde omgeving terecht.

Hoe werkt het inloggen?

Inloggen werkt hetzelfde. De app is de nieuwste en veiligste manier om in te loggen. Hiervoor scan je de QR-code met de scanner in je app. Heb je meer dan 10 zakelijke rekeningen of meerdere digipassen? Log dan in met een van je digipassen.

Meer over alle manieren om in te loggen

Hoe werkt je nieuwe overzicht?

Op je nieuwe overzicht zie je al je producten bij elkaar: je rekeningen, beleggingen, verzekeringen en leningen. Ook de rekeningen die je beheert staan hierbij. Vanuit het overzicht kun je meteen doorklikken naar het overzicht van je betaal- en spaarrekeningen. Hier zie je nu in één oogopslag of een bedrag is af- of bijgeschreven en kun je makkelijker zoeken. Nieuw is de functie Spaarpotten bij je spaarrekening. Hiermee kun je spaarpotten aanmaken en beheren voor al je spaardoelen.

Meer over je overzicht in Mijn SNS

Je rekeningoverzicht

Hoe kan ik bij- en afschrijvingen in mijn boekhoudpakket downloaden?

In je rekeningoverzicht kun je je bij- en afschrijvingen downloaden. Kies voor het bestandsformaat CAMT.053 als je ze naar je boekhoudpakket wilt exporteren. Dit formaat vervangt het verouderde bestandsformaat MT940.

Vragen over het overboekscherm?

De meestgestelde vragen hebben we op een rij gezet.

Geef je mening

In Mijn SNS en de SNS App kun je altijd laten weten wat je van de nieuwe omgeving vindt. Misschien is het even wennen. Of heb je tips of ideeën hoe het nog beter kan. Die horen we graag. Want met jouw feedback blijven we Mijn SNS Zakelijk en de SNS App verder verbeteren. Geef je mening, tips en ideeën door bij de smileys op je ‘Overzicht’ of onder ‘Contact’.

Vragen over het nieuwe overboekscherm?

Vragen over het nieuwe overboekscherm?

De meestgestelde vragen over het nieuwe overboekscherm hebben we op een rij gezet.
Waar kunnen we je bij helpen?

Waar kunnen we je bij helpen?

Heb je een vraag? Kijk dan even op onze klantenservice pagina. Bel ons of stuur ons een bericht. We helpen je graag.