Veilig mobiel bankieren met de laatste versie en software
Stap 1: Gebruik altijd de laatste versie
De SNS App vind je alleen in de officiële winkels: de Apple App Store en Google Play.
Download meteen de laatste versie van de SNS Mobiel Bankieren app
Kom je andere apps tegen die eruit zien alsof ze van SNS zijn?
Bel ons dan: 030 - 633 30 00.
De app automatisch updaten
Handig: schakel automatische updates van apps in op je toestel. Dat doe je zo:
Zo weet je zeker dat je de laatste versie van de SNS App en van je andere apps gebruikt. Liever handmatig updaten? Houd het seintje op je overzicht in de gaten of volg SNS op Facebook of X ( voorheenTwitter).
Hoe lang mag je een oudere versie van de app gebruiken?
Als je een nieuwe versie kunt downloaden, krijg je een seintje op je overzicht. Je ziet dan meteen tot welke datum je de oudere versie nog kunt gebruiken.
Stap 2: Controleer je besturingssysteem
De SNS App werkt het beste op de laatste versies van iOS en Android. De app werkt ook nog op de volgende oudere versies:
- iOS (iPhone, iPad, Apple Watch): 15.0 en hoger
- Android: 8.0 en hoger
Oudere versies van besturingssystemen ondersteunen we zolang we kunnen. Dat ligt aan de ondersteuning van iOS of Android zelf en of oudere versies nog voldoen aan onze beveiligingseisen.
Stap 3: Update je besturingssysteem
Met een update voegt de fabrikant nieuwe functies toe, worden beveiligingslekken gedicht en fouten opgelost. Update je besturingssysteem daarom altijd naar de laatste versie.
Gebruik je een oudere versie dan wij ondersteunen? Dan kun je de app alleen gebruiken als je het besturingssysteem van je toestel update naar een nieuwe versie. Dat doe je zo:
Wat als je niet kunt updaten?
Met oudere toestellen kun je soms niet meer updaten. Installeer de app dan op een andere smartphone of tablet met de nieuwste software. Zo blijf je veilig bankieren met de SNS App. Heb je geen andere smartphone of tablet? Dan kun je op je computer inloggen op Mijn SNS om je bankzaken te regelen.