Tegenrekening wijzigen
Goed om te weten: Voor je hypotheek werkt ’t anders. Je hypotheek schrijven we automatisch van je SNS betaalrekening af. Wil je dat veranderen in een rekening bij een andere bank?
Je tegenrekening wijzigen
Heb je Mijn SNS
Log dan in op Mijn SNS om zelf je rekening te wijzigen.
Geen Mijn SNS?
Dan kun je Mijn SNS online aanvragen.
Vragen? Bel ons: 030 - 633 30 00. We zijn op werkdagen bereikbaar van 8 tot 21 uur en op zaterdag van 9 tot 16 uur. Of kom langs in een SNS Winkel.
Tegenrekening wijzigen voor een kind
Een tegenrekening wijzigen mag alleen als je meerderjarig bent. Ben je jonger dan 18? Vraag dan aan je wettelijk vertegenwoordiger om dat te doen.
Alleen tegenrekening in SEPA-land
De tegenrekening moet een betaalrekening zijn bij een bank in een SEPA-land.
Tegenrekening van je hypotheek wijzigen
Je hypotheek schrijven we automatisch van je SNS betaalrekening af. Wil je dat veranderen in een rekening bij een andere bank? Gebruik dan het machtigingsformulier.
Staat je rekening of hypotheek niet in Mijn SNS?
Als je een rekening mist in Mijn SNS hoef je niet weer Mijn SNS aan te vragen. Controleer in Mijn SNS op je 'Overzicht' of de rekening wel of niet getoond wordt.
Staat je rekening daar niet tussen? Kijk dan in Mijn SNS of je rekening misschien op ‘verbergen’ staat> Je checkt het in “Zelf regelen’> ‘Weergavevoorkeuren’> Rekening verbergen. Gebruik je de app? Dan check je het via de link ‘Overzicht aanpassen’ onderaan je overzicht.
Goed om te weten: je ziet alleen rekeningen waar je rekeninghouder, wettelijk vertegenwoordiger of gevolmachtigde van bent. Ben je dat nog niet?
Tegenrekening nu wijzigen
Tegenrekening Hypotheek