Mijn SNS vernieuwd

Je internetbankieromgeving Mijn SNS is vernieuwd. De afgelopen maanden hebben we Mijn SNS stukje bij beetje aangepast. En dankzij de reacties van de gebruikers hebben we iedere functie geoptimaliseerd. Nu is ieder onderdeel nieuw en kunnen we spreken van een nieuw Mijn SNS. Maar klaar zijn we eigenlijk nooit. Want we blijven Mijn SNS verbeteren aan de hand van de feedback die je ons geeft.

Goed om te weten

Gebruik je soms nog het oude overzicht in Mijn SNS? Vanaf 17 april kun je niet meer via je nieuwe overzicht terug naar het oude overzicht.

Goed te gebruiken op elk apparaat

De nieuwe Mijn SNS is ‘responsive’. Dat betekent dat ie het op elk apparaat goed doet. Of dat nu een pc, laptop, tablet of mobiel is. Het blijft goed leesbaar en bruikbaar. Even wennen misschien: de vormgeving is aangepast, waardoor het er allemaal net wat anders uitziet.

Handiger in gebruik

Het gebruik is simpeler gemaakt. Ga je bijvoorbeeld geld overboeken? Dan zie je alleen de dingen die daarmee te maken hebben. En je krijgt handige tips over wat je aan het doen bent.

Wat is nieuw in Mijn SNS?

Je overzicht

Al je producten staan hier bij elkaar. Zo zie je in één oogopslag hoe je rekeningen, de rekeningen die je beheert, je verzekeringen en je hypotheek ervoor staan. Je kunt het overzicht ook zelf aanpassen en makkelijker zoeken.

Je rekeningoverzicht

Het zoeken en downloaden van bij- en afschrijvingen doe je nu via de zoekbalk in het tabblad ‘Bij & af’. De weergave van je rekeningoverzicht kun je nu aanpassen bij het tabblad ‘Details’. Zoals omschrijvingen tonen, inzicht in je geld krijgen of de naam van de rekening aanpassen. Je rekening aanpassen en instellen doe je ook bij ‘Details’. Denk aan: incasso’s beheren, seintjes instellen, kredietlimiet of bekijk je adresboek en ingeplande overboekingen.

Je documenten

Je financiële jaaroverzichten, rente- en kostenoverzichten en andere belangrijke documenten vind je nu via ‘Zelf regelen > Documenten’.

Spaarpotten

Voor de spaarpotten log je in en ga je naar je spaarrekening en dan naar ‘Spaarpotten’. Je ziet je spaarpotten in je overzicht van al je producten. En deel je je spaarrekening met iemand? Dan kun je een spaarpot delen en samen beheren.

Vragen over nieuwe Mijn SNS

Hoe kun je de nieuwe Mijn SNS gebruiken?

Je hoeft niets extra te doen om de nieuwe omgeving te gebruiken.

Hoe werkt het inloggen?

Je kunt inloggen met de SNS App door een QR-code in het inlogscherm van Mijn SNS te scannen, een persoonlijke inlogcode voor je browser aan te maken. Of met je digipas of digicode.

Meer over alle manieren om in te loggen.


Hoe werkt je nieuwe overzicht?

Op je nieuwe overzicht zie je al je producten in 1 overzicht bij elkaar. Je rekeningen, beleggingen, verzekeringen en hypotheek. Ook de rekeningen die je beheert staan hierbij. Je kunt vanuit het overzicht direct doorklikken naar de details van je rekening: je rekeningoverzicht.

Meer over je overzicht in Mijn SNS


Vragen over het nieuwe rekeningoverzicht

Bij het vernieuwde rekeningoverzicht van je betaal- en spaarproducten is het in één oogopslag duidelijk of een bedrag is afgeschreven of juist bijgeschreven. Ook is het makkelijker om te zoeken binnen je rekeningoverzicht.

Meer over je rekeningoverzicht

Vragen over het overboekscherm?

De meestgestelde vragen hebben we op een rij gezet.

Vragen over de nieuwe spaarpotten?

Bekijk de antwoorden op veelgestelde vragen

Geef je mening

In Mijn SNS en de SNS App kun je altijd laten weten wat je van de nieuwe omgeving vindt. Misschien is het even wennen, of heb je tips of ideeën hoe het nog beter kan. Die horen we graag. Want met jouw feedback blijven we Mijn SNS en de SNS App verder verbeteren. Geef je mening, tips en ideeën door bij de smileys rechtsonder op de pagina’s in Mijn SNS.

Vragen over het nieuwe overboekscherm?

Vragen over het nieuwe overboekscherm?

De meestgestelde vragen over het nieuwe overboekscherm hebben we op een rij gezet.
Waar kunnen we je bij helpen?

Waar kunnen we je bij helpen?

Heb je een vraag? Kijk dan even op onze klantenservice pagina. Bel ons of stuur ons een bericht. We helpen je graag.