SNS App downloaden en installeren

Download de app op je mobiel of tablet. Dan heb je je bankzaken altijd op zak. Veilig én makkelijk.

De SNS App installeren

Je zet de SNS App zelf op je telefoon of tablet door ‘m te downloaden via de App Store, Google Play of onze site. Daarna doorloop je op je telefoon alle stappen en klaar! Voor je begint is het wel handig om je gegevens te checken en wat spullen klaar te leggen.

Kloppen je gegevens nog?

Check voor je de app downloadt en installeert of we het goede telefoonnummer en e-mailadres van je hebben. Dat is belangrijk want hier versturen we tijdens het installeren de beveiligingscodes naartoe.
Je checkt dit in Mijn SNS en de app bij 'Zelf regelen' en dan 'Contactgegevens’. Het is mogelijk dat je daar een melding ziet waarin wordt gevraagd deze gegevens te bevestigen. Bevestig of wijzig dan je gegevens zodat we zeker weten dat deze (nog) correct en van jou zijn.

Wat heb je nodig?

Leg verder vast de juiste spullen klaar:

  • Je telefoon of tablet
  • Je betaalpas of digipas.

Let op: heb je pas een betaalrekening bij ons geopend en heb je nog geen betaalpas gekregen? Wacht dan nog even met de app installeren tot je die wél in huis hebt.

Heb je hulp nodig?

Kan ik de app ook installeren zonder betaalpas of digipas?

Ja, dat kan. Ben je mederekeninghouder, wettelijk vertegenwoordiger of gemachtigde zonder een eigen betaalpas? Dan kan je je aanmelden met je naam, adres en woonplaats. In dit geval heb je een bevestigd telefoonnummer en e-mailadres nodig. Tijdens het aanmelden ontvang je een SMS-bericht, een e-mail met bevestigingscodes en een code per post die je moet invoeren.
Het duurt dus wel langer voor je klaar bent.

Goed om te weten: ben je wettelijk vertegenwoordiger op bijvoorbeeld een betaalrekening van je kind, vul dan dit rekeningnummer in bij het aanmelden van de app.

Ik ben mijn digipas kwijt, kan ik de app toch installeren?

Je kunt de app installeren met je betaalpas van SNS. Als je digipas gestolen of kwijt is, moet je deze altijd zo snel mogelijk blokkeren. Bel ons: 030 - 633 30 00 op werkdagen van 8 tot 21 uur en op zaterdag van 9 tot 16 uur.

Waar kan ik mijn juiste telefoonnummer of e-mail doorgeven voor de beveiligingscode?

Hebben we nog oude gegevens van je? Pas deze dan eerst aan in Mijn SNS. Dat kan bij Zelf regelen -> Contactgegevens. 

Heb je een andere vraag?

Staat het antwoord op je vraag er niet tussen?  Bel ons of kom langs, we helpen je graag.

De voorwaarden van de SNS App

In de voorwaarden lees je wat je van ons kunt verwachten. Maar ook wat wij van jou verwachten. Lees ze goed door voordat je de app gebruikt.

Hoe werkt betalen met de app?

Hoe werkt betalen met de app?

Met de app maak je snel en eenvoudig geld over. En je kunt online aankopen afrekenen.
Alle mogelijkheden op een rij

Alle mogelijkheden op een rij

Wil je meer tips & tricks voor mobiel bankieren? Bekijk wat je allemaal nog meer kunt met de SNS App.