Nieuw in de app en Mijn SNS
Download nu de app
Je kunt de SNS App gebruiken als je een rekening, hypotheek of verzekering bij ons hebt. Download de SNS App voor je smartphone of tablet in de App Store of Google Play.
Wat is nieuw?
- Snel je saldo verbergen
- Berichten op je overzicht verbergen
- Verzekeringspost per mail
- Budgetten instellen
- Pushberichten
- EPC QR-codes scannen
- Meteen inloggen met vingerafdruk of gezichtsherkenning uitzetten
- Bij- en afschrijvingen tot 5 jaar terug bekijken
- Sneller betalen met een iDEAL-profiel
- Je beleggersrekening opzeggen
- Betalingen van en naar je spaarpot
- Snel geld verdelen tussen je spaarpotten
- Google Pay
- Zakelijk bankieren
- Personaliseer je overzicht in de app
- Afspraken met een adviseur
- Widgets
- 40 spaarpotten
- Inzicht in je geld
- Vraag voor een adviseur? Laat een chatbericht achter
- Open betaalverzoek
- Dark mode
- Kijk vooruit
Snel je saldo verbergen
Oktober 2024
In de SNS App kun je nu snel je saldo verbergen door met je toestel te schudden. Handig als je niet wil dat iemand je saldo ziet. Zo werkt 't:
- Tik onderaan je overzicht op 'Overzicht aanpassen' en zet 'Snel saldo verbergen' aan.
- Bekijk de korte uitleg en tik op 'Aanzetten'.
- Je saldo is meteen verborgen op je overzicht. Wil je je saldo weer zien? Schud dan met je toestel van links naar rechts.
Berichten op je overzicht verbergen
Oktober 2024
Op je overzicht in Mijn SNS en de SNS App zie je berichten die zijn afgestemd op jouw situatie, producten, getoonde interesses en acties. Wil je een bericht verbergen of nooit meer zien? Tik op de '…' voor de bericht opties. Je kunt ook je voorkeuren instellen voor de berichten op je overzicht.
Verzekeringspost per mail
Je krijgt je verzekeringspost van Nationale-Nederlanden standaard met de post thuisgestuurd. Wil je dat liever in de mail? In Mijn SNS en de app pas je dat eenvoudig aan. Klik in het overzicht op een verzekering. Zodra die opent, kun je aangeven dat je je verzekeringspost voortaan in de mail wilt.
Budgetten instellen
Wil je niet te veel uitgeven aan bijvoorbeeld kleding of boodschappen? Stel nu een budget in in Mijn SNS, en binnenkort ook in de SNS App. Zo houd je grip op je uitgaven. Je uitgaven komen automatisch bij je budget te staan, dus je ziet meteen hoeveel er nog over is. Ontdek hoe het instellen van budgetten werkt.
Pushberichten
Oktober 2024
Vanaf nu kun je pushberichten ontvangen. Dit zijn meldingen op je telefoon of tablet, verstuurd vanuit de SNS App. Je kunt bijvoorbeeld een pushbericht krijgen als je:
- een online bestelling doet op je computer of laptop, en kiest voor betalen met iDEAL. Als je klikt op het pushbericht, ga je meteen naar de betaling en kun je deze ondertekenen. Hier heb je wel een iDEAL-profiel voor nodig.
- je telefoonnummer of e-mailadres hebt aangepast.
- een nieuw chatbericht hebt.
Wil je pushberichten ontvangen? Zet dit dan aan in de SNS App bij ‘Zelf regelen’ > ‘Pushberichten’. Hier stel je ook in welke meldingen je wilt krijgen. Goed om te weten: je kunt nog geen pushbericht krijgen als je saldo verandert. Of als je betaalverzoek betaald is. We werken er hard aan om dit toe te voegen.
EPC QR-codes scannen
Je kunt nu ook EPC QR-codes scannen met de app. Een boekhoudpakket maakt bijvoorbeeld zo'n EPC QR-code. Als je de code scant, zijn alle betaalgegevens al ingevuld. Zo kun je makkelijker een rekening betalen. En het verkleint de kans op fouten.
Meteen inloggen met vingerafdruk of gezichtsherkenning uitzetten
Soms is het niet handig als je meteen wordt ingelogd met vingerafdruk of gezichtsherkenning. Bijvoorbeeld als je een particulier en zakelijke rekening hebt. Dan wil je eerst de gebruiker kiezen waarmee je wilt inloggen. Je kunt nu de optie ‘Meteen inloggen’ uitzetten. Ga hiervoor naar ‘Zelf regelen’ > ‘Veiligheid en toegang’ > ‘Vingerafdruk of gezichtsherkenning’. Open je dan de app? Dan kies je eerst de gebruiker, en daarna log je in met vingerafdruk, gezichtsherkenning of je mobiele pincode.
Bij- en afschrijvingen downloaden tot 5 jaar terug
Juli 2024
Je kunt nu tot 5 jaar terugkijken in je bij- en afschrijvingen in Mijn SNS. En later dit jaar ook in de SNS App. Hiervoor betaal je niks extra’s meer. Handig als je bijvoorbeeld en betaalbewijs zoekt voor een garantie. Of een ouder overzicht nodig hebt voor de Belastingdienst. Ga hiervoor naar ‘Bij- en afschrijvingen downloaden’ op je rekeningoverzicht.
Sneller betalen met een iDEAL-profiel
Juni 2024
Je kunt nu je eigen iDEAL-profiel aanmaken in de app en Mijn SNS. Daarmee wordt online bestellen en betalen nog makkelijker. Voeg je betaalrekening(en) toe, stel een voorkeursrekening in en sla je bezorggegevens op.
Je beleggersrekening opzeggen
Mei 2024
Wil je SNS Doelbeleggen of je SNS Beleggingsrekening opzeggen? Dat kun je nu makkelijk doen in de SNS App of Mijn SNS. Tik op je beleggingsrekening, ga naar ‘Beheer’ en kies dan voor ‘Rekening opheffen’. We laten je weten of je nog iets moet doen voordat je de rekening kunt opzeggen. Zoals het annuleren van lopende orders of het verkopen van je portefeuille.
Betalingen van en naar je spaarpot
April 2024
Vanaf nu kun je zien welke bedragen je hebt overgemaakt naar je spaarpot, en wanneer. En heb je een keer iets uit je spaarpot gehaald? Dan zie je dat ook. Ga hiervoor naar je spaarpot en tik op het tabblad ‘Bij en af’ voor alle bij- en afschrijvingen.
Snel geld verdelen tussen je spaarpotten in Mijn SNS
April 2024
Met spaarpotten in Mijn SNS spaar je gericht voor je verschillende spaardoelen. Wil je tussentijds geld uit het ene potje in het andere potje stoppen? Bijvoorbeeld € 500 uit het potje ‘Studie’ naar het potje ‘Fiets’, omdat je kind die eerder nodig heeft? Dat kan nu simpelweg door te slepen. Ook kun je nu makkelijk de volgorde van je spaarpotten aanpassen op je rekeningoverzicht.
Google Pay
Maart 2024
Betaal makkelijk, snel en veilig met Google Pay op je Android-telefoon. Dat kan overal waar je ook contactloos kunt betalen met je gewone betaalpas. Zo kun je voortaan je portemonnee thuislaten. Handig!
Zakelijk bankieren
Maart 2024
Vanaf nu kun je zakelijk bankieren in de nieuwe SNS App. Het is een stuk overzichtelijker en stabieler. Log je voor het eerst in? Dan krijg je uitleg over wat je waar kunt regelen. Let op: Je kunt de app alleen gebruiken als er 1 digipas aan je zakelijke rekening is gekoppeld. Binnenkort kun je ook het vernieuwde Mijn SNS Zakelijk gebruiken.
Personaliseer je overzicht in de app
Januari 2024
Bepaal zelf welke producten je op je overzicht ziet in de SNS App. Je kunt nu meer rekeningen verbergen op je overzicht, bijvoorbeeld al je spaar- of beleggingsrekeningen. Ook kun je je saldo verbergen en de volgorde van je producten aanpassen.
Afspraken met een adviseur
Januari 2024
Heb je een afspraak gemaakt met een SNS Adviseur? Dan vind je voortaan alle afspraakgegevens onder ‘Contact’ in de SNS App en Mijn SNS. Heb je een afspraak voor beeldbellen gemaakt, zodat je niet naar de SNS Winkel hoeft te komen? Dan kun je het videobellen meteen starten.
Widgets
Augustus 2023
Even snel je saldo checken in de rij voor de kassa? Voeg een widget toe aan je telefoon. Daarmee zie je in één oogopslag hoeveel er op je rekening staat, zonder in te loggen. Widgets kun je toevoegen aan elk scherm.
40 spaarpotten
Mei 2023
In de app en Mijn SNS kun je nu tot wel 40 spaarpotten aanmaken per spaarrekening. Ben je van plan om iets te kopen waarvoor je eerst moet sparen, zoals een auto? Dan zijn de spaarpotten een handige hulp waarmee je gericht kunt sparen voor je spaardoelen.
Inzicht in je geld
April 2023
Met ‘Inzicht in je geld’ in Mijn SNS of de SNS App houd je goed in de gaten waar je geld elke maand naartoe gaat. Je inkomsten en uitgaven worden automatisch ingedeeld in categorieën, zoals boodschappen of vervoer. Ook zie je snel of je uitgaven veranderen en waarop je misschien kunt besparen.
Vraag voor een adviseur? Laat een chatbericht achter
Februari 2023
Heb jij de chat in Mijn SNS en de SNS App al ontdekt? Hier stel je makkelijk je vragen over bankzaken aan de virtueel assistent of een persoonlijk adviseur. Nieuw is dat je nu ook een bericht kunt achterlaten als je adviseur er even niet is. Stel je vraag en sluit de chat af. Je krijgt vanzelf een reactie als de adviseur er weer is. Onze virtueel assistent staat 24 uur per dag voor je klaar. Chatten met een persoonlijk adviseur kan op werkdagen tussen 9 en 17 uur.
Open betaalverzoek
Februari 2023
Zamel je geld in voor bijvoorbeeld een cadeau? Stuur een betaalverzoek naar je vrienden, familie of collega’s en laat ze zelf het bedrag kiezen. Je kunt je betaalverzoek nu ook met een QR-code delen. De ander kan de code scannen met een telefoon en meteen betalen.
Dark mode
Februari 2023
Licht uit, donkere modus aan. Vanaf nu kun je de SNS App ook in een donker thema bekijken. Erg fijn voor je ogen als je 's avonds laat nog iets wilt regelen. Je kunt kiezen voor een licht of donker thema, of je stelt in dat de app de instellingen van je toestel voor dark mode gebruikt.
Kijk vooruit
Februari 2023
Met Kijk vooruit kom je niet voor verrassingen te staan. Je ziet je ingeplande overboekingen, incasso’s voor de komende 30 dagen en in de app ook al de voorspelde bij- en afschrijvingen. De voorspellingen baseren we op eerdere vaste bij- en afschrijvingen, zoals je salaris, je huur of hypotheek of een abonnement.
Heb je tips of ideeën?
Laat het ons weten. Zo kunnen we de SNS App en Mijn SNS steeds beter maken. Ga naar ‘Contact’ in de app of Mijn SNS om je feedback te delen. Je kunt ook een review achterlaten in de Google Play Store of de App Store. Dankjewel!