Schade door storm melden bij SNS
Heb je kapotte ramen?
Heb je een SNS Woonhuisverzekering of een SNS Inboedelverzekering met aanvullende verzekering voor glasdekking? Dan ben je verzekerd voor schade aan je ramen. Zijn je ramen kapot? Bel meteen met Uniglas: 088 864 00 20. Uniglas zorgt ervoor dat een erkende glaszetter je ramen weer maakt.
Je hoeft geen schadeformulier in te vullen en je krijgt geen rekening van de glaszetter.
Heb je andere schade aan je huis?
Heb je een SNS Woonhuisverzekering? Dan ben je verzekerd voor schade door storm aan:
- je huis
- garages, schuren en tuinhuisjes die bij huis horen
- schuttingen en andere terreinafscheidingen
- zonwering aan je huis
- antennes op je huis
- zonnepanelen op je huis
Bekijk hoe je schade doorgeeft bij je SNS Woonhuisverzekering
Goed om te weten
bij schade door storm heb je een eigen risico. De hoogte van je eigen risico vind je in de voorwaarden. De verzekeraar vergoedt bij vervanging of herstel alleen vergelijkbare materialen.
Wat is er verzekerd met je inboedelverzekering?
Heb je een SNS Inboedelverzekering? Dan ben je verzekerd voor schade door storm aan:
- schuttingen en andere terreinafscheidingen (als je je huis huurt)
- tuinhuisjes en hobbykassen (als je je huis huurt en deze van jou zijn)
- zonwering aan je huis
- antennes op je huis
Bekijk hoe je schade doorgeeft bij je SNS Inboedelverzekering
Heb je schade aan je auto?
Heb je schade aan je auto door het noodweer en is je auto beperkt of volledig casco (allrisk) verzekerd? Laat je auto dan meteen repareren door een bedrijf dat is aangesloten bij Schadegarant. De reparatiekosten worden rechtstreeks aan het schadebedrijf betaald. Je hoeft dus niets voor te schieten.
Je krijgt gratis vervangend vervoer als dat nodig is en betaalt een lager of helemaal geen eigen risico. Hagelschade? Dat heeft geen gevolgen voor de no-claimkorting.
Wat gebeurt er als je je schade hebt doorgegeven?
- Je krijgt een e-mail van ons met je schadenummer. Gebruik dit als je contact met ons hebt over je schade.
- Grote of ingewikkelde schade? Soms schakelen we dan een deskundige in.
- Soms hebben we meer informatie van je nodig. Dat hoor je dan vanzelf.
Bij een landelijke storm duurt het soms langer voordat we je terugmailen.