Hoeveel kun je per dag overmaken met je zakelijke digipas en zakelijke SNS app?
Dit mag je maximaal overboeken met je zakelijke digipas
Maximum bedrag | |
---|---|
Tussen eigen rekeningen bij SNS | € 1.250.000 |
Naar de rekening van iemand anders | € 25.000 |
Dit mag je maximaal overboeken met een Zakelijke SNS App en QR-code
Maximum bedrag | |
---|---|
Tussen eigen rekeningen bij SNS | € 1.250.000 |
Naar de rekening van iemand anders | Standaard € 1.000, te verhogen naar: zie hieronder |
App limiet wijzigen
Maximum bedrag | |
---|---|
Maximale tijdelijke limiet | € 50.000 |
Maximale permanente limiet | € 25.000 |
Limiet veranderen
Zakelijke digipas
Je kunt de daglimiet voor geld overmaken naar een rekening van een ander voor 14 dagen of blijvend verhogen naar € 500.000. Je limiet is meestal binnen 1 werkdag aangepast.
Tip: houd de volgende nummers vast bij de hand:
- Je rekeningnummer
- Je KvK-nummer (deze vind je op kvk.nl)
Nu regelen: Daglimiet van je zakelijke digipas wijzigen
Hoger bedrag?
Wil je een hogere limiet? Bel dan even met onze klantenservice op 030 - 633 30 02.
Zakelijke SNS app
Je kunt tijdelijk de limiet van je SNS App verhogen naar maximaal € 50.000.
Je daglimiet bekijken in Mijn SNS
De daglimiet van je digipas staat in Mijn SNS onder Ondersteuning - Rekening en digipasnaam - Onderhoud digipassen. Daar zie je hoeveel je vandaag nog kunt overmaken.
Welk betalingen worden meegenomen in de berekening van de dagbesteding?
- Overboekingen, inclusief ingeplande of periodieke overboekingen die je vandaag ondertekent in Mijn SNS en SNS App, tellen mee voor de totale dagbesteding.
- iDEAL betalingen en betaalverzoeken.
- PSD2 betaalopdrachten vanuit andere partij waarvoor je toestemming hebt gegeven.
- Zakelijke batchbetalingen.