Tijdelijk de limiet van je SNS App Zakelijk verhogen
Goed om te weten: Regel het op tijd. Het duurt 4 uur voor je je nieuwe limiet kunt gebruiken. Dat is voor je eigen veiligheid. Zo geven we oplichters minder kans.
Tijdelijk je limiet verhogen in de app
- Log in op de app of Mijn SNS en ga naar Instellingen.
- Het kan zijn dat we je een sms sturen om te kijken of jij wel echt zelf je limiet verhoogt.
- Je kunt tijdelijk de limiet van je SNS App verhogen naar maximaal € 50.000. Moet je een groter bedrag overmaken? Maak elke dag een deel van het bedrag over.
- Je kunt je limiet voor 1, 3 of 5 dagen verhogen.
- Het duurt 4 uur voor je tijdelijke limiet actief is. Regel het dus op tijd. Goed om te weten: De uren tussen 20 uur en 5 uur tellen niet mee. Als je de opdracht om 21 uur geeft, gaat die de volgende dag om 9 uur in.
Een maximum per dag
Handig om te weten als je een groot bedrag gaat overmaken of pinnen: elk betaalmiddel heeft z’n eigen maximale permanente limiet per dag.
Daglimiet: hoeveel kun je per dag overboeken?
De limiet van je zakelijke betaalpas verhogen
Je kunt ook tijdelijk of permanent de limiet van je betaalpas verhogen of verlagen.
Nu daglimiet zakelijke digipas wijzigen
Log in met je digipas en wijzig de daglimiet van je digipas online. Binnen 1 werkdag is je limiet aangepast.
Meer informatie over de zakelijke digipas
Hoe gebruik je de digipas, wat zijn de limieten en hoe los je problemen met je digipas op?