De nieuwe SNS App
Download nu de nieuwe app
Je kunt de nieuwe app gebruiken als je een particuliere rekening, hypotheek of verzekering bij ons hebt. Download de SNS App voor je smartphone of tablet in de App Store of Google Play.
Handiger in gebruik?
Het gebruik is simpeler gemaakt zodat je bijvoorbeeld makkelijker en sneller kunt overboeken of een betaalverzoek kunt sturen. In je nieuwe overzicht staan al je producten bij elkaar. Je ziet in één oogopslag hoe je rekeningen, beleggingen, verzekeringen en hypotheek ervoor staan. Alleen jij hebt toegang, want je logt in met je eigen mobiele pincode, vingerafdruk of gezichtsherkenning.
Wat kun je met de SNS App?
- Overboeken
- Betalen met iDEAL
- Apple Pay
- SNS Mobiel Betalen activeren
- Betaalverzoek
- Inzicht in je geld: je inkomsten en uitgaven, handig ingedeeld per categorie
- Rekeningdetails bekijken
- Veel zelf regelen zoals je betaalpas beheren of limieten aanpassen
- Nieuw product toevoegen
- Je saldo checken zonder in te loggen
- Vragen stellen via de chat
- Documenten bekijken zoals het jaar- of renteoverzicht
- Inloggen en opdrachten ondertekenen in Mijn SNS
Lees meer over wat je verder allemaal kunt doen met de SNS App
We hebben bestaande functies verbeterd, en nieuwe handige functies toegevoegd:
- Dark mode
- Spaarpotten: op een gezamenlijke rekening kan je mederekeninghouder de spaarpotten ook zien
- Kijk vooruit: overzicht van ingeplande overboekingen, incasso’s en voorspelde bij- en afschrijvingen
- De QR-code scanner blijft bovenin het overzicht staan, ook na het inloggen
Nieuw in de app en Mijn SNS.
Meer uitleg kun je ook lezen in de brochure aan de slag met de SNS App
Veiligheid voorop
In de app zijn je bankzaken veilig. Je logt in met je eigen pincode of je vingerafdruk. Als je je inloggegevens geheimhoudt, kan alleen jij bij je geld.De app slaat geen financiële gegevens op in je telefoon. Je bepaalt zelf hoeveel je kunt overboeken zonder digipas en welke functies je aan- of uitzet in de app. En ben je je telefoon of tablet kwijt? Dan kun je via Mijn SNS of de SNS Klantenservice de app meteen op afstand uitschakelen.
Vragen over de nieuwe SNS App
-
Volg de stappen in de app om je aan te melden. Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op: 030-633 30 00 op werkdagen van 8 tot
21 uur en zaterdag van 9 tot 16 uur. We helpen je graag! -
Onder het app icoon zie je bij de nieuwe app ‘SNS’ staan, en bij de oude app ‘Bankieren’. Verder herken je het ook aan het nieuwe uiterlijk in de app.
-
Voor de veiligheid kun je maximaal 10 inlogmiddelen aanmelden. Met inlogmiddelen bedoelen we je digipas, browsercode, maar ook je app. Heb je de SNS App bijvoorbeeld op je telefoon en je tablet staan? Dan zijn dat 2 aanmeldingen. In de app ga je naar ‘Zelf regelen’ > ‘Veiligheid en toegang’ > ‘Inlogmiddelen en limieten’ om inlogmiddelen te verwijderen.
-
De app werkt voor de veiligheid alleen op toestellen met Android 8.0 of hoger, of iOS 15.0 of hoger. Zo weten we zeker dat je toestel beveiligingsupdates heeft ontvangen en dus zo veilig en beschermd mogelijk
-
Ga in Mijn SNS of de nieuwe app naar ‘Zelf regelen’ > ‘Veiligheid en toegang’ > ‘Inlogmiddelen en limieten’. Verwijder je registratie van de oude app. Hierna kun je de oude app van je toestel verwijderen. Voor Android houd je het app icoon ingedrukt en tik je op 'Deïnstalleren'. Voor iOS houd je de app ingedrukt en tik je op 'Verwijder app'.
-
Ga in Mijn SNS of de nieuwe app naar ‘Zelf regelen’ > ‘Veiligheid en toegang’ > ‘Inlogmiddelen en limieten’. Bij ‘Apps’ zie je de apparaten die je hebt aangemeld. Hier kun je een inlogmiddel verwijderen. In de nieuwe SNS App kun je ook vóór het inloggen op het poppetje rechtsboven tikken. Tik daarna op het prullenbakje achter de gebruiker om je registratie te verwijderen. Hierna kun je de app van je toestel verwijderen. Voor Android houd je het app icoon ingedrukt en tik je op 'Deïnstalleren'. Voor iOS houd je de app ingedrukt en tik je op 'Verwijder app'.
-
Seintjes zitten nog niet in de app. We werken aan het toevoegen van pushberichten. Wil je je seintjes aanpassen? Log in op Mijn SNS en ga naar 'Zelf regelen' > 'Seintjes'.
-
Ga naar je overzicht, tik op het poppetje bovenin en tik dan op ‘Uitloggen’. Goed om te weten: na korte tijd word je automatisch uitgelogd.
-
Tik op je spaarrekening om naar je rekeningoverzicht te gaan. Tik daarna bovenin op 'Zelf regelen' > 'Rekeningdetails' om je opgebouwde rente zien.
-
Als de nieuwe SNS App én de SNS Zakelijk App op je toestel staat, opent bij een iDEAL-betaling standaard de nieuwe app. Voor iOS kun je tikken op de link ‘Betalen met de SNS Zakelijk App’. Voor Android kun je instellen welke app je wilt openen. Ga in de instellingen-app op je toestel naar de instellingen van de SNS App. Tik op 'Instellen als standaard' of 'Standaard openen' en kies bij 'Naar ondersteunde URL's' voor 'Altijd vragen'. Stel dit ook zo in voor de SNS Zakelijk App. Voortaan krijg je bij elke iDEAL-betaling de vraag welke app je wilt openen.
-
Standaard staat je daglimiet op € 1.000. Heb je deze in de oude SNS Mobiel Bankieren app aangepast? Dan moet je dit opnieuw doen in de nieuwe SNS App. Je wijzigt je daglimiet bij 'Zelf regelen' > 'Veiligheid en toegang' > 'Inlogmiddelen en limieten'
-
Je kunt de app gebruiken in een lichte of donkere modus. Ga naar je overzicht en tik op het poppetje bovenin. Kies daarna voor ‘Donkere modus’ om je instelling aan te passen.
De voorwaarden van de SNS App
In de voorwaarden lees je wat je van ons kunt verwachten. Maar ook wat wij van jou verwachten. Lees ze goed door voor je de app gebruikt.